Nasi klienci


Aktualności

2016.09.01

Purmo. Magia ciepła w Twoim domu!

Konkursem konsumenckim rozpoczęliśmy prace dla naszego nowego klienta – firmy Rettig Heating – lidera polskiego rynku ogrzewania, a także największego na świecie producenta grzejników.

czytaj więcej
2016.06.13

Nominacja do Golden Arrow 2016

W XI edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow zrealizowany dla Robert Bosch program „Bosch Motorsport” został nominowany do nagrody głównej w prestiżowej kategorii „Program lojalnościowy BtoB”

czytaj więcej
2016.05.02

Pomagamy FRD zebrać 1% podatku

Dla Fundacji Rozwoju Dzieci (FRD) opracowaliśmy komunikację oraz materiały na potrzeby kampanii zbierania 1% podatku CIT za 2015 r.

czytaj więcej
2015.11.02

Kasia dołącza do smARTcat

Do smARTcat dołączyła Katarzyna Matyjasek, która zajmie się m.in. obsługą programu punktowego Bosch eXtra.

czytaj więcej
2015.04.01

Bosch Motorsport wystartował!

Pod egidą wyścigów DTM wystartował nowy konkurs Bosch. Bierze w nim udział kilka tysięcy sprzedawców z wiodących hurtowni motoryzacyjnych w całej Polsce.

czytaj więcej
Przeczytaj pozostałe aktualności
Wyróżnienie Golden Arrow 2009

„Akcja lokalizacja”, opracowana przez smARTcat dla firmy Randstad, zdobyła jedyną przyznaną nagrodę, w najsilniej obsadzonej w 2009 roku kategorii – wysyłka Business to Business (B2B) – wyróżnienie Golden Arrow.

 


 

 

Jak skutecznie pomóc potencjalnym klientom w decyzji o podjęciu współpracy?

 

 

Randstad jest największą i jedną z najprężniej działających firm branży HR na polskim rynku. Działalność firmy obejmuje usługi z zakresu zatrudniania pracowników tymczasowych, rekrutacji specjalistycznych oraz outsourcingu kadrowo-płacowego. Pracując nad rozszerzeniem swojego portfolio, postanowił kontynuować działania, których celem jest nawiązanie relacji biznesowych z nowymi i potencjalnymi klientami. W odpowiedzi smARTcat zaproponował akcję, która miała pozwolić zarówno doprowadzić do serii spotkań przedstawicieli Randstad z potencjalnymi klientami, jak i pomóc w podpisaniu umów na współpracę.

Opracowana przez nas akcja została podzielona na 3 kluczowe etapy:

 

Etap 1

Wyselekcjonowana grupa potencjalnych klientów otrzymała przesyłkę teaserową, przedstawiającą Randstad jako partnera rozumiejącego, że każda firma jest wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju. Dzięki takiemu podejściu Randstad jest w stanie bardzo precyzyjnie zlokalizować indywidualne potrzeby każdej firmy. Aby to podkreślić, w ulotce o kształcie nawigacji GPS umieszczona została mapa okolicy z zaznaczoną siedzibą firmy klienta.

 

Etap 2

To, poprzedzone telemarketingiem wychodzącym,  spotkania z przedstawicielami Randstad, podczas których konsultant przedstawiał szczegóły oferty w zakresie doboru personelu. Dodatkowo realizując obietnicę z ulotki teaserowej, przedstawiciel wręcza prezent ułatwiający „lokalizację potrzeb” – elegancki kompas.

 

Etap 3
Stanowiło nawiązanie współpracy z potencjalnymi klientami, wzbogacone o mechanizmem zachęcający do domknięcia transakcji i podpisania umowy. Każdy klient, który dokonał zamówienia na ustalonym, minimalnym poziomie, otrzymywał markową, samochodową nawigację GPS – nagrodę podkreślającą indywidualne podejście Randstad do klienta.

Dzięki niestandardowemu podejściu, motywującemu charakterowi działań i spójności komunikacji akcja cieszyła się bardzo dużym powodzeniem wśród respondentów, czego dowodami są wiele podpisanych umów oraz wysoki wskaźnik ROI z akcji (ponad 250%).

 

Zobacz inne realizacje dla Randstad z naszego portfolio

Ta strona wykorzystuje pliki typu "cookies". Identyfikują one Twoją przeglądarkę i usprawniają działanie strony. W ustawieniach przeglądarki można wybrać opcję odrzucania plików "cookies". Odrzucenie może spowodować, że nie wszystkie treści będą prawidłowo wyświetlane. Zamknij