Nasi klienci


Aktualności

2016.09.01

Purmo. Magia ciepła w Twoim domu!

Konkursem konsumenckim rozpoczęliśmy prace dla naszego nowego klienta – firmy Rettig Heating – lidera polskiego rynku ogrzewania, a także największego na świecie producenta grzejników.

czytaj więcej
2016.06.13

Nominacja do Golden Arrow 2016

W XI edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow zrealizowany dla Robert Bosch program „Bosch Motorsport” został nominowany do nagrody głównej w prestiżowej kategorii „Program lojalnościowy BtoB”

czytaj więcej
2016.05.02

Pomagamy FRD zebrać 1% podatku

Dla Fundacji Rozwoju Dzieci (FRD) opracowaliśmy komunikację oraz materiały na potrzeby kampanii zbierania 1% podatku CIT za 2015 r.

czytaj więcej
2015.11.02

Kasia dołącza do smARTcat

Do smARTcat dołączyła Katarzyna Matyjasek, która zajmie się m.in. obsługą programu punktowego Bosch eXtra.

czytaj więcej
2015.04.01

Bosch Motorsport wystartował!

Pod egidą wyścigów DTM wystartował nowy konkurs Bosch. Bierze w nim udział kilka tysięcy sprzedawców z wiodących hurtowni motoryzacyjnych w całej Polsce.

czytaj więcej
Przeczytaj pozostałe aktualności
Nominacja Golden Arrow 2008

 

Akcja „Bądźmy w kontakcie”, przygotowana dla firmy Randstad, została nominowana do nagrody Golden Arrow w wymagającej kategorii – wysyłka B2B.

 

 

 

Jak skutecznie pozyskać nowych klientów?

 

Randstad, w ramach poszerzenia swojego portfolio, postanowił nawiązać relacje biznesowe z nowymi, potencjalnymi klientami. W odpowiedzi smARTcat przygotował plan działań i zorganizował akcję, która pozwoliła na przeprowadzenie serii spotkań przedstawicieli Randstad z wybranymi, potencjalnymi klientami. Dzięki odpowiednio przygotowanej i wdrożonej strategii działania klienci chętnie spotykali się z konsultantami Randstad, a często, wręcz samodzielnie inicjowali spotkania.

 

Akcja została podzielona na kolejno realizowane etapy:

 

Najpierw odpowiednio wyselekcjonowani adresaci otrzymywali przykuwający uwagę teaser: rozsuwaną ulotkę z kablem USB. Jego celem było przedstawienie Randstad jako firmy oferującej nowoczesne rozwiązania „skrojone na miarę”. Kabel USB, będący częścią składową telefonu internetowego, sprawiał wrażenie, że obiecana nagroda jest już właściwie w posiadaniu adresata.

 

Następnie inicjowane były spotkania z potencjalnymi klientami, podczas których konsultant przedstawiał szczegóły oferty Randstad w zakresie doboru personelu. Dodatkowo konsultant wręczał welcome pack zawierający materiały dotyczące usług Randstad oraz prezent – telefon internetowy – pozwalający na bezpośredni, darmowy kontakt z Randstad (dzięki oprogramowaniu Skype). Równolegle, w siedzibie Randstad, smARTcat uruchomił stanowisko telefonii internetowej. Dzięki temu dzwoniący mogli uzyskać odpowiedź na ewentualne pytania dotyczące współpracy z Randstad. Prezent, oprócz funkcji szybkiego i efektywnego kontaktu, podkreślał zaawansowanie i nowoczesność usług oferowanych przez Randstad.

 

Końcowym etapem projektu była wysyłka personalizowanego listu w podziękowaniu za spotkanie z konsultantem. Jako drobny upominek adresaci dostawali podstawkę na otrzymany wcześniej telefon internetowy. Mailing ten miał na celu przypomnienie o niedawnym spotkaniu z przedstawicielem Randstad oraz nakłonienie do stałego kontaktu.  

 

Dzięki odpowiednio dobranym mechanizmom, przygotowana i przeprowadzona przez smARTcat akcja miała bardzo wysoki wskaźnik skuteczności i pozwoliła Randstad na rozpoczęcie współpracy z wieloma nowymi klientami.

 

Zobacz inne realizacje dla Randstad z naszego portfolio

Ta strona wykorzystuje pliki typu "cookies". Identyfikują one Twoją przeglądarkę i usprawniają działanie strony. W ustawieniach przeglądarki można wybrać opcję odrzucania plików "cookies". Odrzucenie może spowodować, że nie wszystkie treści będą prawidłowo wyświetlane. Zamknij