Nasi klienci


Aktualności

2016.09.01

Purmo. Magia ciepła w Twoim domu!

Konkursem konsumenckim rozpoczęliśmy prace dla naszego nowego klienta – firmy Rettig Heating – lidera polskiego rynku ogrzewania, a także największego na świecie producenta grzejników.

czytaj więcej
2016.06.13

Nominacja do Golden Arrow 2016

W XI edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow zrealizowany dla Robert Bosch program „Bosch Motorsport” został nominowany do nagrody głównej w prestiżowej kategorii „Program lojalnościowy BtoB”

czytaj więcej
2016.05.02

Pomagamy FRD zebrać 1% podatku

Dla Fundacji Rozwoju Dzieci (FRD) opracowaliśmy komunikację oraz materiały na potrzeby kampanii zbierania 1% podatku CIT za 2015 r.

czytaj więcej
2015.11.02

Kasia dołącza do smARTcat

Do smARTcat dołączyła Katarzyna Matyjasek, która zajmie się m.in. obsługą programu punktowego Bosch eXtra.

czytaj więcej
2015.04.01

Bosch Motorsport wystartował!

Pod egidą wyścigów DTM wystartował nowy konkurs Bosch. Bierze w nim udział kilka tysięcy sprzedawców z wiodących hurtowni motoryzacyjnych w całej Polsce.

czytaj więcej
Przeczytaj pozostałe aktualności
Nasz sposób działania

Jesteśmy bardziej elastyczni i oferujemy korzystniejsze ceny. Agencje full service zazwyczaj mają rozbudowaną biurokrację oraz wysokie koszty ogólne, dlatego często są powolne i drogie.

My mamy inne podejście dla połączenia szybkości i kosztów. Dzięki temu różnimy się od innych agencji i oferujemy więcej za mniej!
 

Oferta smARTcat to:

• wieloletnie doświadczenie naszego zespołu zdobyte w czołowych sieciowych agencjach reklamowych w Polsce,
• elastyczność działania czyli bliska współpraca bez zbędnych procedur i biurokracji.

Dodając do tego fakt, że wyceniamy jedynie realnie poniesione koszty i faktycznie godziny pracy, nasi Klienci otrzymują najlepszy rezultat w korzystnej cenie.

 

Możemy pracować także dla Twojej firmy!

W celu nawiązania współpracy bądź zaproszenia naszej agencji do przetargu wystarczy skontaktować się z Ewą Hahn (+48 600 046 393), która odpowiada za kontakty New Business lub przesłać brief na ewa@smartcat.pl

 

Jeśli nie jesteś pewien co powinien zawierać odpowiedni brief pomożemy Ci zdefiniować najważniejsze jego zagadnienia. O tym jak wygląda dobry brief można również przeczytać w artykule na Mediarun.

Ta strona wykorzystuje pliki typu "cookies". Identyfikują one Twoją przeglądarkę i usprawniają działanie strony. W ustawieniach przeglądarki można wybrać opcję odrzucania plików "cookies". Odrzucenie może spowodować, że nie wszystkie treści będą prawidłowo wyświetlane. Zamknij