Konkursem konsumenckim rozpoczęliśmy prace dla naszego nowego klienta – firmy Rettig Heating – lidera polskiego rynku ogrzewania, a także największego na świecie producenta grzejników.
W XI edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow zrealizowany dla Robert Bosch program „Bosch Motorsport” został nominowany do nagrody głównej w prestiżowej kategorii „Program lojalnościowy BtoB”
Dla Fundacji Rozwoju Dzieci (FRD) opracowaliśmy komunikację oraz materiały na potrzeby kampanii zbierania 1% podatku CIT za 2015 r.
Do smARTcat dołączyła Katarzyna Matyjasek, która zajmie się m.in. obsługą programu punktowego Bosch eXtra.
Pod egidą wyścigów DTM wystartował nowy konkurs Bosch. Bierze w nim udział kilka tysięcy sprzedawców z wiodących hurtowni motoryzacyjnych w całej Polsce.
Ewa Hahn
Senior Account Manager
Absolwentka wydziału marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Ewa posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obsłudze dużych klientów korporacyjnych oraz prowadzeniu ich budżetów marketingowych. Pracowała dla największych klientów takich agencji jak McCann Communications (grupa McCann Ericsson) oraz jako Group Account Director w IQ Marketing. Prowadziła i nadzorowała projekty dla takich klientów jak: Unilever, Mars Polska, CitiFinancial, SonyEriccson, Dr. Oetker, Groupe SEB, Animex, V&S Luksusowa, Electrolux, Colgate Palmolive, Coca-Cola, Podravka, Ghelamco i PLL LOT.
Łukasz Hahn
Managing Director / Creative Director
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Posiada ponad 9-lat doświadczenia w reklamie i marketingu. Jako Senior Art Director pracował dla takich klientów agencji McCann Ericsson czy Young & Rubicam jak: Bongrain, PKO Bank Polski, Japan Tobacco International (marki Salem i Camel), Philip Morris (marki Chesterfield, Mocne), Telekomunikacja Polska, Storck, Plus GSM, Warka, General Motors (Opel), Jacobs i Deutsche Bank.