Konkursem konsumenckim rozpoczęliśmy prace dla naszego nowego klienta – firmy Rettig Heating – lidera polskiego rynku ogrzewania, a także największego na świecie producenta grzejników.
W XI edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow zrealizowany dla Robert Bosch program „Bosch Motorsport” został nominowany do nagrody głównej w prestiżowej kategorii „Program lojalnościowy BtoB”
Dla Fundacji Rozwoju Dzieci (FRD) opracowaliśmy komunikację oraz materiały na potrzeby kampanii zbierania 1% podatku CIT za 2015 r.
Do smARTcat dołączyła Katarzyna Matyjasek, która zajmie się m.in. obsługą programu punktowego Bosch eXtra.
Pod egidą wyścigów DTM wystartował nowy konkurs Bosch. Bierze w nim udział kilka tysięcy sprzedawców z wiodących hurtowni motoryzacyjnych w całej Polsce.
Oferujemy kompleksową obsługę konkursów i loterii - od pomysłu zaczynając, poprzez niezbędne formalności, nadzór i organizację loterii, na losowaniu nagród kończąc.
Dobierzemy najkorzystniejsze rozwiązanie, a loterię zrealizujemy i rozliczymy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
Agencja reklamy smARTcat zapewnia:
• opracowanie indywidualnego projektu loterii lub konkursu
• przygotowanie regulaminów i zasad loterii zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa
• przygotowanie dokumentacji do wniosku i uzyskanie odpowiednich zezwoleń
• zapewnienie odpowiedniego nadzoru nad loterią oraz przygotowanie dokumentacji z przebiegu loterii promocyjnej
• organizację losowania i wydania nagród
Zastanawiasz się jak niewielkim kosztem pozyskać nowych klientów i nagrodzić dotychczasowych?
Chętnie zaangażujemy się we współpracę – wystarczy skontaktować się z Ewą Hahn (+48 600 046 393) lub przesłać brief na ewa@smartcat.pl
Promocje
Opracowujemy koncepcje i mechanizmy promocji zorientowanych na wzrost sprzedaży. Przygotowane przez nas promocje są w pełni spójne ze strategią marketingową naszych klientów.
Agencja reklamy smARTcat zapewnia zaplecze do obsługi akcji promocyjnych w zakresie:
• przygotowania odpowiednich regulaminów wraz z weryfikacją prawną,
• zgłoszenia bazy danych osobowych do GIODO,
• uzyskania zgody Ministerstwa Finansów na loterie,
• opracowania atrakcyjnych materiałów promocyjnych, zrozumiałych dla grupy docelowej.
Przygotowujemy wymaganą dokumentację do zakończenia akcji. Na zakończenie podsumowujemy działania i raportujemy efekty promocji.
Chcesz podnieść sprzedaż usług lub produktów swojej firmy? Zastanawiasz się jak niewielkim kosztem pozyskać nowych klientów i nagrodzić dotychczasowych?
Chętnie zaangażujemy się we współpracę – wystarczy skontaktować się z Ewą Hahn (+48 600 046 393) lub przesłać brief na ewa@smartcat.pl