Konkursem konsumenckim rozpoczęliśmy prace dla naszego nowego klienta – firmy Rettig Heating – lidera polskiego rynku ogrzewania, a także największego na świecie producenta grzejników.
W XI edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow zrealizowany dla Robert Bosch program „Bosch Motorsport” został nominowany do nagrody głównej w prestiżowej kategorii „Program lojalnościowy BtoB”
Dla Fundacji Rozwoju Dzieci (FRD) opracowaliśmy komunikację oraz materiały na potrzeby kampanii zbierania 1% podatku CIT za 2015 r.
Do smARTcat dołączyła Katarzyna Matyjasek, która zajmie się m.in. obsługą programu punktowego Bosch eXtra.
Pod egidą wyścigów DTM wystartował nowy konkurs Bosch. Bierze w nim udział kilka tysięcy sprzedawców z wiodących hurtowni motoryzacyjnych w całej Polsce.
Konkursem konsumenckim rozpoczęliśmy prace dla naszego nowego klienta – firmy Rettig Heating – lidera polskiego rynku ogrzewania, a także największego na świecie producenta grzejników.
Najbardziej znana w Polsce marka firmy Rettig Heating to Purmo. Z okazji 25-lecia obecności Purmo w Polsce przygotowaliśmy konkurs w ramach którego inwestorzy mogą zyskać maksymalny komfort cieplny w swoim domu, a dodatkowo wygrać zwrot kosztów wykonania systemu grzewczego.
Na potrzeby konkursu byliśmy odpowiedzialni za szereg działań – od koncepcji kreatywnych, po opracowanie key visuala konkursu, produkcję spotów na potrzeby kampanii telewizyjnej i internetowej czy produkcje drukowane. Konkurs ruszył 1 września i trwać będzie do końca czerwca 2017 roku. Media na potrzeby kampanii zostały zakupione przez MediaOn.
Zobacz materiały kreatywne do konkursu „Magia ciepła w Twoim domu”